| Av |
Innlegg |
AirsoftSupportSniper Menig

Ble Medlem: 20 Des 2009 Innlegg: 21 Bosted: ski
|
Skrevet: Man Des 21, 2009 1:14 am Tittel: Airsoft scenario: SIBO wars (med mange kjøretøy) :-) |
|
|
Her er mine tanker om opplegget:
det er STOR skuddveksling nede i felten hvor da noen små marine soldat styrker er igjen og kjemper om å holde seg på plass. det er til sammen fem poster ute i området med små marine soldat styrker (vi trenger et STORT sibo området) hvis vi får inn SKIKKELIG mange spillere og alle betalen en lien sum penger så vet jeg hvor vi kan skaffe noe som hadde vært drit kult: helikopter!!! hvis det er mange nok seter i helikopteret så kan dette helikopteret lande oppå bygninger, på bakken osv og slippe løs en liten tropp som skyter ned terroristene og redder den lille stillestående gruppen som holdt posten sin ( dette er ikke slutten for de terroristene som døde der, disse terroristene går tilbake til spawn sone hvor dem da står i 5 min og går til en annen post som prøver å ta ut enda en lite gruppe med soldater) de soldatene som blir reddet blir med i helikopteret og satt av nede i felten hvor de samarbeider om å hjelpe denne lille gruppa som prøver å holde stillingen sin. Jeg vet godt hva du tenker nå! du tenker vel at det må jo bli tomt for plass i helikopteret etter hvert. MEN NEI DA!!! prøv å heng med nå: etter at de styrkene som ble reddet av de som kom i helikopteret i første omgang går av helikopteret og redder neste post sammen med de som hjalp dem, da går de som var i helikopteret først og reddet den første posten av og løper videre og kjemper vei igjennom sibo spillet mens de andre to lagene som er blitt reddet sitter på i helikopteret og gjør samme rutinen om igjen.
jeg skjønner at mange vil sitte i helikopteret så etter at alle 5 postene er reddet så får vi begynne på nytt og gjøre terrorister til marine soldater og marine soldater til terrorister. de som ikke vil får bare forbli terrorister.
har fått mange av ideene fra call of duty 4 fra den banen når du er oppe i helikopteret og den atombomben smeller.
håper at ideene er brukbare og som sagt så er det bare å endre og ta ideer fra det som jeg skriver. jeg gjør ikke dette for PR
jeg gjør dette fordi jeg håper dere skjønner at jeg ikke er dum og jeg håper på å få noen venner ute i felten når jeg blir 16år
ha en fortsatt fin airsoft opplevelse _________________ Robin Bråthen |
|
| Til Toppen |
|
 |
olaman Korporal

Ble Medlem: 04 Sep 2008 Innlegg: 54 Bosted: Leirsund, Lillestrøm | Alder 22
|
Skrevet: Tor Apr 29, 2010 4:04 pm Tittel: |
|
|
dette høres helt awesome ut! ta det fra en erfaren spiller som meg!
det å ordne stort siboområde og helikopter er ikke noe problem!
yeah!
yeah! _________________ "There he goes - one of Gods own prototype, to weird to live and to rare to die." |
|
| Til Toppen |
|
 |
helgestan Korporal

Ble Medlem: 22 Mar 2009 Innlegg: 119 Bosted: Hobøl | alder: 16
|
Skrevet: Tor Apr 29, 2010 7:54 pm Tittel: |
|
|
sjekk innlegget mitt på spill i hobøl (elvestad) har et stort pukkverk til disp  _________________ Host for Ghost Zone 2010
-------------
M4 utg
M4 stubby killer
M14/sniper
M249
Sitat: ''Jeg er spill leder og nå må alle gå og
legge seg'' Daniel, Ghost Zone 2010 |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Fre Apr 30, 2010 2:47 pm Tittel: |
|
|
| olaman skrev: | dette høres helt awesome ut! ta det fra en erfaren spiller som meg!
det å ordne stort siboområde og helikopter er ikke noe problem!
yeah!
yeah! |
syntes du? tusen takk _________________ Robin Bråthen |
|
| Til Toppen |
|
 |
Squad9 Oberst

Ble Medlem: 12 Sep 2006 Innlegg: 2851 Bosted: Nesbru | alder: 36
|
Skrevet: Fre Apr 30, 2010 3:10 pm Tittel: |
|
|
Han er nok bare frekk.. er en ganske typisk han..  _________________ Daniel aka Squad9
http://www.softguns.info
SA 58 Carbine
SA 58 OSW |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Fre Apr 30, 2010 3:11 pm Tittel: |
|
|
| Squad9 skrev: | Han er nok bare frekk.. er en ganske typisk han..  |
ok takk som sa i fra da  _________________ Robin Bråthen |
|
| Til Toppen |
|
 |
olaman Korporal

|
Skrevet: Fre Apr 30, 2010 4:33 pm Tittel: |
|
|
Frekk og frekk..
Sarkastisk-ironisk-realistisk, vil jeg si. _________________ "There he goes - one of Gods own prototype, to weird to live and to rare to die." |
|
| Til Toppen |
|
 |
Squad9 Oberst

Ble Medlem: 12 Sep 2006 Innlegg: 2851 Bosted: Nesbru | alder: 36
|
Skrevet: Fre Apr 30, 2010 5:41 pm Tittel: |
|
|
| olaman skrev: | Frekk og frekk..
Sarkastisk-ironisk-realistisk, vil jeg si. |
Bra ingen hører på deg da  _________________ Daniel aka Squad9
http://www.softguns.info
SA 58 Carbine
SA 58 OSW
Sist endret av Squad9 den Fre Apr 30, 2010 5:43 pm, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
 |
olaman Korporal

|
Skrevet: Fre Apr 30, 2010 9:30 pm Tittel: |
|
|
er da mange som hører på meg..?  _________________ "There he goes - one of Gods own prototype, to weird to live and to rare to die." |
|
| Til Toppen |
|
 |
Løkke Løytnant

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1999 Bosted: Fredrikstad | f. 1968
|
Skrevet: Man Mai 10, 2010 10:06 pm Tittel: |
|
|
Tja, greit å starte tidlig når god scenario krok vil bli...
Men å håpe på å få et helikopter som skal lande på tak osv, litt drøyt.
Bare for å nevne det så fins det ikke noen slike steder i Skandinavia.
Noen tips:
1. Finn først et område som det kan spilles på. Og det skal ikke være et kuult sted i skauen, men et sted du får lov til å spille!!
2. Gå å sjekk området, eller minimum sjekk det ut på kartet.
3 Lag en bakgruns historie.
4. Lag et game script. Nb husk at folk ikke gidder å vente i "timesvis" på å bli angrepet. Sørg for at samtlige spillere får noe å gjøre!
4.1 Sjekk hvor mange du kan forvente på spillet ditt. Scenarier avhenger nemlig av antall spillere som melder seg på. (Bombe..)
5. Hent inspirasjon fra noe annet enn et spill.
6. Google alt du kan om spill og scenarioer.
7 skriv hvor gammel du er i profilen din.
Nb: Dette er ikke ment å skremme deg for å lage scenarioer. Alt jeg sier er at det kreves mye tid og mye tenking
http://biggame.nasf.no/ (For den vidrekomne)
http://www.ostfoldmilsim.no/forum/viewthread.php?thread_id=977&rowstart=0 (Et "greit" klubbspill) _________________ (Aka; Lokke, PC og "han med VSR'n")
Silentium - Invisitatus - Venatio
www.ostfoldmilsim.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
|