| Av |
Innlegg |
Darugon Menig

Ble Medlem: 04 Jun 2009 Innlegg: 16 Bosted: Akershus | 1992
|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 12:58 pm Tittel: softguns.no |
|
|
https://softguns.secure.flexiweb.no/page/products/
Dette ser ut som norges rimeligste soft gun side, men er det noen som veit om denne siden er til å stole på? _________________ <Hvis du leser dette, har du sløst minst 3 sekunder av livet ditt> |
|
| Til Toppen |
|
 |
AlphaFox Korporal

Ble Medlem: 30 Des 2008 Innlegg: 354 Bosted: Asker | 16 år
|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 1:28 pm Tittel: |
|
|
siden er så seriøs som du kan få en butikk . i tillegg så er det Kikkan som er medlem her i SCAK som eier og driver butikker. så JA, den er seriøs.  _________________ AlphaFox aka Sorre Stray
A.K : airsoftere er skikkelig teip horer!
---------------------------------------------------
-FNC Short- ( skal muligens bygges om til AK5)
-M3 SUPER 90-
-TM Glock 17- |
|
| Til Toppen |
|
 |
bookawooka Løytnant

Ble Medlem: 20 Feb 2008 Innlegg: 1477 Bosted: Bjølsen /Alder 32
|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 1:40 pm Tittel: |
|
|
| AlphaFox skrev: | siden er så seriøs som du kan få en butikk . i tillegg så er det Kikkan som er medlem her i SCAK som eier og driver butikker. så JA, den er seriøs.  |
sier det samme som han jeg  _________________ Spill ansvarlig/styremedlem Ski milsim.
-Tokyo Marui 1911A1 Government.
-Systema M4A1 MAX.
- M249 Para
-CA G36C
-Multicam
-Marpat
-Norsk
-ACU |
|
| Til Toppen |
|
 |
Darugon Menig

|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 1:54 pm Tittel: |
|
|
Det er fint å høre ^^ nå veit jeg hvor jeg skal handle når jeg ikke handler fra wgcshop.
Handla fra Sandefjordpaintball tideligere, bra service og alt, men sykt dyrt da :S Eneste jeg fant som var i nærheten av rimelig var vel CA Sportline. _________________ <Hvis du leser dette, har du sløst minst 3 sekunder av livet ditt> |
|
| Til Toppen |
|
 |
jg Sersjant

Ble Medlem: 29 Sep 2008 Innlegg: 650 Bosted: Oslo | Alder 23
|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 1:59 pm Tittel: |
|
|
Heisann!
Ja det helt riktig det! Det er den rimeligste airsoft leverandøren i Norge! Og ja det er en seriøs leverandør som selger mye varer til seriøse Airsoftere her på østlandet (og hele Norge). Er det noe som ikke er inne på lager så skaffer de det til en rimelig penge
Jeg stenger selve avstemningen, så kan heller folk uttale seg om opplevelsene sine med denne butikken.
Grunnen til dette er at jeg vet at folk med heller personlige grunner enn service grunner vil stemme dårlig for å gi butikken dårlig lys... Jeg syntes ikke at forumet skal være ett sted som kan sette ett slikt lokalt og seriøst firma i en slik situasjon uten at det har bedt om det selv... Folk kan si hva de vil, og om de skal være anonyme så får dem heller sende deg en PM med sine utalelser.
Det er vel også greit å få en forklaring til stemmen en får eller gir, istedenfor bare ett JA og NEI.  _________________ Jamie
TEAM: SOFTGUNS.NO
<BANG ONE, BANG EM ALL>
Oink? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Darugon Menig

|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 2:07 pm Tittel: |
|
|
| jamiegepte skrev: | Heisann!
Ja det helt riktig det! Det er den rimeligste airsoft leverandøren i Norge! Og ja det er en seriøs leverandør som selger mye varer til seriøse Airsoftere her på østlandet (og hele Norge). Er det noe som ikke er inne på lager så skaffer de det til en rimelig penge
Jeg stenger selve avstemningen, så kan heller folk uttale seg om opplevelsene sine med denne butikken.
Grunnen til dette er at jeg vet at folk med heller personlige grunner enn service grunner vil stemme dårlig for å gi butikken dårlig lys... Jeg syntes ikke at forumet skal være ett sted som kan sette ett slikt lokalt og seriøst firma i en slik situasjon uten at det har bedt om det selv... Folk kan si hva de vil, og om de skal være anonyme så får dem heller sende deg en PM med sine utalelser.
Det er vel også greit å få en forklaring til stemmen en får eller gir, istedenfor bare ett JA og NEI.  |
Im hovedgrunn så lurte jeg bare på om de var til å stole på, derfor ble det nesten bare ja og nei. Tar ikke sjansen på å bestill fra en nettside jeg ikke vet noe om. _________________ <Hvis du leser dette, har du sløst minst 3 sekunder av livet ditt> |
|
| Til Toppen |
|
 |
jg Sersjant

Ble Medlem: 29 Sep 2008 Innlegg: 650 Bosted: Oslo | Alder 23
|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 2:12 pm Tittel: |
|
|
Så greit da
Da har du vel fått en del informative uttalelser. _________________ Jamie
TEAM: SOFTGUNS.NO
<BANG ONE, BANG EM ALL>
Oink? |
|
| Til Toppen |
|
 |
HP Oberst

Ble Medlem: 12 Sep 2006 Innlegg: 3632 Bosted: Danmark | Gen. '89 |
|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 2:23 pm Tittel: |
|
|
Safe å handle fra flikkan ja. _________________
| Sitat: | | Alpha One Zero, this is Zero. Be advised Steel Rain is above you. |
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Alatariel Korporal

Ble Medlem: 16 Des 2008 Innlegg: 281 Bosted: Øvre Eiker - 25 år
|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 3:13 pm Tittel: |
|
|
Dette er en seriøs butikk, JA
Er like kos å komme innover til Kikkan hver gang
Om han ikke har det du vil ha så får han tak i det uansett
Personlig mener jeg at han har den beste servicen og sosiale kontakten med kundene sine enn noen andre, så dermed er jeg stamgjest der  _________________ -Linn
"Dont run away, you just die tired" |
|
| Til Toppen |
|
 |
jkf Korporal

Ble Medlem: 20 Nov 2008 Innlegg: 117 Bosted: 32 år kongsberg
|
Skrevet: Tor Jun 04, 2009 5:51 pm Tittel: |
|
|
| Alatariel skrev: | Dette er en seriøs butikk, JA
Er like kos å komme innover til Kikkan hver gang
Om han ikke har det du vil ha så får han tak i det uansett
Personlig mener jeg at han har den beste servicen og sosiale kontakten med kundene sine enn noen andre, så dermed er jeg stamgjest der  |
hehe. du er vel ikke alene om det nei. du har jo t.o.m skifterom til kidden der du da  _________________ ratata |
|
| Til Toppen |
|
 |
Darugon Menig

|
Skrevet: Tir Jan 05, 2010 9:52 pm Tittel: |
|
|
hvilken profil tilhører kikkan? _________________ <Hvis du leser dette, har du sløst minst 3 sekunder av livet ditt> |
|
| Til Toppen |
|
 |
jkf Korporal

Ble Medlem: 20 Nov 2008 Innlegg: 117 Bosted: 32 år kongsberg
|
Skrevet: Ons Jan 06, 2010 4:00 pm Tittel: |
|
|
heter kikkan på forumet _________________ ratata |
|